« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Przedstawienie porządku posiedzenia.

2. Przyjęcie protokołu z posiedzenia Komisji BO w dniu 17.09.2025 r.

3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia budżetu na rok 2026 wraz z projektem wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Wrocławskiego w zakresie kompetencji Komisji. Osoba referująca: p. Arkadiusz Małecki – Kierownik Zespołu ds. Zarządzania Kryzysowego Starostwa.

4. Opracowanie i zatwierdzenie planu pracy Komisji Bezpieczeństwa Obywateli na rok 2026.

5. Ocena wykorzystania w 2025 r. dofinansowania z Powiatu Wrocławskiego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu, Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu, Straży Granicznej. Osoba referująca: p. Arkadiusz Małecki – Kierownik Zespołu ds. Zarządzania Kryzysowego Starostwa.

6. Propagowanie i inicjowanie programów edukacyjnych i prewencyjnych w zakresie bezpieczeństwa, tym dla dzieci, młodzieży i seniorów. Osoba referująca: p. Arkadiusz Małecki – Kierownik Zespołu ds. Zarządzania Kryzysowego Starostwa.

7. Bieżąca informacja dotycząca uchodźców wojennych z terytorium Ukrainy zamieszkujących w placówkach zbiorowego zakwaterowania na terenie Powiatu Wrocławskiego. Osoba referująca: p. Arkadiusz Małecki – Kierownik Zespołu ds. Zarządzania Kryzysowego Starostwa.

8. Realizacja szkoleń dla jednostek OSP. Osoba referująca: p. Arkadiusz Małecki – Kierownik Zespołu ds. Zarządzania Kryzysowego Starostwa.

9. Sprawy różne.

« Powrót do strony głównej